Skip to content

Leveringsvoorwaarden


Leveringsvoorwaarden

Bezorgen

  • Hoe kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
  • Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de bezorger langskomt?
  • Kan iemand anders mijn bestelling ophalen?
  • Kan ik mijn bestelling naar een postbus sturen?
  • Kan ik mijn bestelling naar het buitenland sturen?
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Hoe kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Voor de bezorging van uw bestelling kunt u kiezen tussen bezorgen op een door u opgegeven adres of afhalen bij ons in de winkel. Kiest u voor afhalen in de winkel dan kunt u de bestelling tot 14 dagen na besteldatum afhalen. Kiest u voor de bestelling te laten bezorgen, dan bezorgt PostNL het pakket bij u thuis of op een ander aangegeven adres.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
We bezorgen binnen 1-4 werkdagen uw bestelling indien op voorraad. Mocht het het geval zijn dat we uw bestelling onverhoopt tóch niet binnen deze termijn kunnen leveren, dan laten we u dit weten via de mail of per telefoon.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten voor een bestelling onder de €59,- bedragen €4,99. Bestellingen vanaf €59,- worden gratis verzonden.

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
De actuele status van uw bestelling kunt u direct zien op uw account pagina. Ook ontvangt u meteen na het plaatsen van uw bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van de door u bestelde producten. Wanneer we uw bestelling verzenden, ontvangt u een e-mail.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de bezorger langskomt?
Als u niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij buren af te geven. Als de buren het pakket niet aannemen gaat het pakket naar een PostNL afhaalpunt, waar u zelf het pakket kunt ophalen. Hier heeft u een week de tijd voor. De bezorger doet een berichtje informatie over bovenstaande in uw brievenbus.
Wanneer u het pakket niet ophaalt gaat deze retour naar ons. Wanneer u uw bestelling dan opnieuw wil laten bezorgen, moeten wij daar kosten voor in rekening brengen. 

Kan iemand anders mijn bestelling ophalen?
Voor pakketten die u bij Patty’s Petshop ophaalt, geldt dat deze ook worden meegegeven aan
iemand met een kopie van de e-mail waarin staat dat je bestelling is verzonden naar de winkel.

Kan ik mijn bestelling naar een postbus sturen? 
Ja, bij Patty’s Petshop bezorgen we uw bestelling ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen en het gewicht van de bestelde producten.

Kan ik mijn bestelling naar het buitenland sturen? 
Nee, bij Patty’s Petshop kunnen we uw bestelling niet buiten Nederland bezorgen. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Dit geldt voor onbeschadigde en ongebruikte producten in hun originele verpakking. Graag vernemen wij van u bij de opmerkingen wat de reden is van retourneren, maar hiertoe bent u niet verplicht.
Zodra bij ons de retour-aanvraag verwerkt is, krijgt u van ons een retour-code welke duidelijk zichtbaar op de zending geplaatst moet worden.  U kunt ook de producten zelf retourneren bij ons in de winkel, maar dan moet ook de aanvraag ook eerst verwerkt zijn.  Retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

Gebruik hiervoor het retour-formulier. http://pattyspetshop.nl/retourneren.